Tuduhan

Hari ni ada ofismate wanita tuduh aku amik telefon bimbit dia. Katanya takde orang lain lagi, mesti orang dekat-dekat situ juga yang amik atau sembunyikan..dekat-dekat situ tu dia tujukan kat aku, beriya sungguh dia kata aku amik, aku buat bodoh sebab aku ingatkan dia gurau-gurau dengan aku, lagipun aku tengah selsema dan ada kerja lain nak buat, tapi dia mintak jugak kat aku telefon bimbit dia, aku kata aku tak amik, dia mintak lagi, aku kata tak amik lagi, dia tanya lagi, aku jawab yang sama..

Seketika kemudian, barulah dia jumpa telefon bimbitnya, yang dari tadi dok ada kat tangan dia.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment