Madefaker

Sebenarnya kalau anda nak tahu, kereta aku punyalah kuat telan minyak, dia punya kos nak kena isi dalam sebulan tu sampai rasanya dah boleh bayar duit ansuran kereta lagi sebijik. Dia bukan guna minyak, dia telan dengan lajunya, takde kunyah-kunyah.

Pastu hari ni katanya minyak naik harga, memang aku kena naikkan lah usaha tulang empat kerat untuk mencari rezeki. Takpe takpe, orang amik rezeki kita, kita mintak kat tuhan bagikan rezeki lain yang lagi mulia. Bunyi macam redha dan baik je kan? Tapi sebenarnya aku nak carut macam tajuk di atas.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment