Ini doa aku setahun lepas, aku tulis kat draft tapi tak publish. Doa ni dah termakbul apabila 2014 dilanda dengan kenaikan harga barang. Aku akhirnya berjimat secara paksaan.

"Sikap berjimat cermat dan aku adalah satu pasangan yang tidak cocok, tidak sehaluan dan kekok ketika bersama. Setiap kali aku cuba mewujudkan hubungan mesra antara kami, setiap kali itu juga terasa bagai mencurah air ke daun keladi. Ramai berkata tak kenal maka tak cinta, memang, aku tak pernah putus asa untuk berkenalan dengan pengertian jimat pada luaran dan dasarnya. Luarannya aku dah selam, tapi mahu ke dasar dan mengenal erti jimat yang sebenar..aku jadi lemas.



Moga tuhan turunkan bidadari jimat cermat kepada aku."




note : LAIN KALI AKU NAK BERDOA AGAR DAPAT BERBELANJA SESUKA HATI. 






Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 comments:

  1. Loh...tu je ke? Bidadari jimat sgt busy sbb smua org nk buat azam yg sama.

    Yg benar,
    Farahwa

    ReplyDelete