Paus

Aku baru je pergi mandi di taman tema dengan Eri, kemudian keesokan harinya kami mandi pula di kolam renang. Aku memang minat buat aktiviti air ni, sebab tu aku cuba jebakkan Eri dalam hal ni. Setelah dua hari bermain air, ada dua info aku nak kongsikan. Yang pertama, baju renang perempuan muslimah adalah mahal, lebihj mahal daripada duit minyak pergi Kelantan dari Hospital Banting. Yang keduanya adalah kalau kau ingat senaman dalam air boleh kurus, sila ingat-ingatkan semula, sebab aku tengok ikan paus tiap hari berenang beratus atau beribu kilometer pun tak kurus macam Neelofa.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment