Auto Feed Blog

Bikin Panas

Thursday, February 19, 2015 Fendi Rocka 3 Comments

Hari tu aku balik kampung ada makan-makan, makcik aku beriye-iye benor samakan aku dengan pengacara Mentor Legend. Terus aku nafikan dengan keras sebab aku ingatkan maksud dia Awal Ashaari,aku nak iyekan pun tak sampai hati dengan Awal, tapi rupanya Zuan Bikin Panas yang dikatakan mirip.

Bikin panas betul lah.

You Might Also Like

3 comments:

Perempuan said...

Aku rasa mcm nk tonyoh je muka zuan bikin panas tu.

Fendi Rocka said...

tak cukup kilat ke muka dia kau nak tonyoh lagi

Perempuan said...

Mungkin aku patut tonyoh mulut dia yg kepoh tu.

Supermodel

Google+ Followers

Pautan

Nota Kaki

Nota Kaki