Bikin Panas

Hari tu aku balik kampung ada makan-makan, makcik aku beriye-iye benor samakan aku dengan pengacara Mentor Legend. Terus aku nafikan dengan keras sebab aku ingatkan maksud dia Awal Ashaari,aku nak iyekan pun tak sampai hati dengan Awal, tapi rupanya Zuan Bikin Panas yang dikatakan mirip.

Bikin panas betul lah.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 comments:

  1. Aku rasa mcm nk tonyoh je muka zuan bikin panas tu.

    ReplyDelete
  2. tak cukup kilat ke muka dia kau nak tonyoh lagi

    ReplyDelete
  3. Mungkin aku patut tonyoh mulut dia yg kepoh tu.

    ReplyDelete