Auto Feed Blog

Mesin

Tuesday, March 03, 2015 Fendi Rocka 1 Comments

Korang pernah tak masa nak bayar parking kat mesin, masukkan token pastu buat bayaran, baki yang patut dipulangkan adalah RM8, dia bagi duit syiling kesemuanya. Aku pernah kena kat parking pejabat. Bunyi syiling tu jatuh macam main mesin judi.

Lepas tu, disebabkan aku banyak syiling,  aku jadi tempat budak ofis nak tukar syiling untuk beli air tin/nescafe cawan 60sen kat pantri. Keluar dari mesin parking, masuk ke mesin air tin, nampak tak permainan dia? Mesin parking rupa-rupanya berkomplot dengan mesin air. Kita dah mula dikawal oleh mesin macam cerita Terminator.

Tinggal robot yang aku hantar dari masa depan je tak tahu kenapa tak sampai lagi. Entah-entah dia dah pergi rumah Zuan Bikin Panas tak, sebab makcik aku kata muka sama. Tak pun, dia pergi rumah Nicholas Saputra,muka seiras jugak..tapi aku lah yang kata.

You Might Also Like

1 comments:

dilakhir said...

ahahaha len kali pakai mesin doremon kalau nak hantar robot tu

Supermodel

Google+ Followers

Pautan

Nota Kaki

Nota Kaki