What the..

Sepejabat aku bila sampai ofis,  selain hoi dan tanya rehat pukul berapa, yang satu perempuan ni nama Z dia akan tanya "aku cantik tak hari ni?".

Yelah aku tahu ada perempuan pesen nak orang zikirkan kecantikan dia, amik gambar kemudian post dengan caption  'ala tak cantik hari ni :c ". Pancing.

Tapi yang budak Z ni bukan tanya-tanya ayam, ini dia betul-betul nak jawapan, dia kata dia tanya aku sebab aku jujur, serius dia cakap macam tu. Jadi orang jujur hidupnya susah tahu tak. Orang jujur digunakan bila perlu, dibuang bila tak suka.

Bila aku tak larat nak jawab aku mengeluh je la, sebab kalau boleh aku taknak puji, tapi bila dah kena tanya..aku terpaksa jawab secara objektif.

Bila aku jawab cantik, Z balas "thanks...aku tahu kau jujur". Bila aku jawab takdelah cantik sangat, atau tak cantik pun(muka keliru),dia kata "dahlah kau, malas nak layan".

What the..

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

5 comments:

  1. tp bila lelaki ckp aku cantek, aku takut dia nak ngurat aku. Hahaha

    - perempuan

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba kalau si kacak yg ngorat..takde nye kau nak takut

      Delete
  2. ahahhahaa.. true sangat ni ahahaha

    ReplyDelete