Mudah Membeli Kereta

Mudah Membeli Kereta

Yang bagusnya kerja kat tempat aku ni, senang nak beli kereta import. Benda ni selalu aku ingatkan kat rakan ofis aku, sekadar nak suntik cas positif,untuk setia dan kerja lebih kuat.

5 minit kemudian dia akan tanya "eh apesal tadi kau cakap kerja sini senang nak beli kereta import? company kita ada orang dalam ke apa?" 

Aku amik jarak selamat sikit dan bacakan skema jawapan "Sebab kedai jual kereta kat bangunan sebelah je, bila-bila pun boleh singgah beli". 

Senang beli, susah bayarlah tapinya. Tak percaya boleh tanya PM kita, beliau amat mengambil berat dan memahami susah senang rakyat.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

8 comments:

  1. laaa bangunan sebelah je..hahah... senang je beli...bayarnye susah..hahha.... sabo je la..

    ReplyDelete
  2. hahahahahha sinis kau FR.. akak suka!!!

    ReplyDelete
  3. haha FR belikan kak ana sebiji,bungkus elok2 ye :)

    ReplyDelete
  4. hahahaha mendalam tu. oklah. xdpt nk sangkal dah. abg FR memng lawak. =P

    ReplyDelete