Auto Feed Blog

Mudah Membeli Kereta

Saturday, April 04, 2015 Fendi Rocka 8 Comments

Mudah Membeli Kereta

Yang bagusnya kerja kat tempat aku ni, senang nak beli kereta import. Benda ni selalu aku ingatkan kat rakan ofis aku, sekadar nak suntik cas positif,untuk setia dan kerja lebih kuat.

5 minit kemudian dia akan tanya "eh apesal tadi kau cakap kerja sini senang nak beli kereta import? company kita ada orang dalam ke apa?" 

Aku amik jarak selamat sikit dan bacakan skema jawapan "Sebab kedai jual kereta kat bangunan sebelah je, bila-bila pun boleh singgah beli". 

Senang beli, susah bayarlah tapinya. Tak percaya boleh tanya PM kita, beliau amat mengambil berat dan memahami susah senang rakyat.

You Might Also Like

8 comments:

Anizz Annisa said...

laaa bangunan sebelah je..hahah... senang je beli...bayarnye susah..hahha.... sabo je la..

emm paham dan memahami sangat .

Eny Abdullah said...

hahahahahha sinis kau FR.. akak suka!!!

anajingga said...

haha FR belikan kak ana sebiji,bungkus elok2 ye :)

cinta said...

ai em for yu katanya.

Hahaha! Ingt apa la..isy

adk dayah said...

ok faham =_=

Nik Ainaa said...

hahahaha mendalam tu. oklah. xdpt nk sangkal dah. abg FR memng lawak. =P

Supermodel

Google+ Followers

Pautan

Nota Kaki

Nota Kaki