Auto Feed Blog

Berjaga

Thursday, April 16, 2015 Fendi Rocka 10 Comments

Persediaan Peperiksaan


Berkait dengan nota bertarikh March 17, 2015.

Eri kalau kata dah mengantuk, bukak henfon kemudian sejam dua barulah pejam. Jenis mengantuk yang siap boleh order burger daging ni betul aku tak faham. Tak macam aku, kalau mengantuk memang takde penerangan lebih lanjut.

Lain pula dengan halnya semalam, Eri kata dia nak berjaga malam untuk buat persediaan peperiksaan nanti. Aku pun bercadang untuk temankan sampai dia habis belajar, tapi lepas 10 minit aku tengok dia dah keras dah, buku terlangkup dia pun terlentok. 

Hipotesis aku kuat mengatakan dulu dia ada terhantuk kepala sehingga mmenyebabkan wayar 'mengantuk' dengan wayar 'berjaga' berselisih.

You Might Also Like

10 comments:

ahkak gojes said...

FR..biasanya klu nak study cepat ngantuk tu..tu yg Eri terlentok tak sampai 15 minit

Study tu ubat tidur. Kehkehkeh

cinta said...

cuba duk bilik lain2, dah tu tlg wasap ke fb ke nota2 yg dia nk study tu. cer try.

Fendi Rocka said...

brilliant

khaty aiman said...

ayat fr wayar mengantuk dan wayar berjaga selisih tue..kalau study memang cepat ngantuk

Perempuan said...

tp aku rasa normal kot pesen mengantuk blh order makan ni *senyum

Cikk Mimin said...

sama laaa. tgh malas nak stdy, huhu

Eny Abdullah said...

kalau dh mengantuk tak leh buat apa hahahhaha

laki ngn perempuan mmg berbeza

agak mencurigakan hipotesis tu

Supermodel

Google+ Followers

Pautan

Nota Kaki

Nota Kaki