Mukasurat Hari Ini: Macam mana nak tahu lelaki itu baik?

macam mana nak tahu lelaki baik

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

6 comments:

  1. YES BETUL!! PROVEN SCIENTIFIC! SEBAB HUSBAND KAK ENY MCM TU HAHAHHAHAHA!

    ReplyDelete
  2. masa bercinta mmg cam tu hik hik hik hik sekarang... ohok ohok ohok

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. walaupon kak yoorin lg besar dr asben.. tp he sgt protective bab tengah jalan tuu..hehehehe..

    ReplyDelete
  4. wow....betul apa yg dikatakan tu...

    ReplyDelete
  5. Cakap dengan pelayan restaurant dengan sopan dan lembut tu alahaaaaiii macam suamiku encik sotong je.

    Cakap kena tegas, tak payah sopan sangat. Yang penting tone suara tu tak berlagak or sombong lahh..... :)

    *kita lintas jalan sendiri... icon : nangis*

    ReplyDelete
  6. oh, gitu eh. lepas ni dah ada bf, nak cek..

    ReplyDelete