Minyak turun bermula 1 Sept

Tiba-tiba minyak turun bermula 1Sept. Ramai yang menarik nafas lega tak isi minyak awal-awal semalam. Ada jugak yang gembira terlupa isi minyak semalam.hmm..Aku pun pernah juga terlupa isi minyak,tapi minyak tak turun masa tu, kami yang turun kereta sebab kereta berhenti masa aku tengah pandu akibat kehabisan minyak.

Masa tu, yang naik adalah kemarahan isteri aku lah. Takutnya.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 comments:

  1. erm kalau kak ana pun naik minyak FR kereta terlupa isi minyak haha :)

    ReplyDelete
  2. hahahha.. sakit doe habis minyak. aku dah banyak kali gak turun kereta kes lupa isi minyak ni... hahahaha.

    ReplyDelete
  3. pernah!...sekarang, asal lampu minyak menyala jer, gabra cari petronas, fobia minyak kering,hehe

    ReplyDelete
  4. nasib la hahahahaha. aduh, payah gitu

    ReplyDelete