Auto Feed Blog

Minyak turun bermula 1 Sept

Tuesday, September 01, 2015 Fendi Rocka 4 Comments

Tiba-tiba minyak turun bermula 1Sept. Ramai yang menarik nafas lega tak isi minyak awal-awal semalam. Ada jugak yang gembira terlupa isi minyak semalam.hmm..Aku pun pernah juga terlupa isi minyak,tapi minyak tak turun masa tu, kami yang turun kereta sebab kereta berhenti masa aku tengah pandu akibat kehabisan minyak.

Masa tu, yang naik adalah kemarahan isteri aku lah. Takutnya.

You Might Also Like

4 comments:

anajingga said...

erm kalau kak ana pun naik minyak FR kereta terlupa isi minyak haha :)

GaRy™ said...

hahahha.. sakit doe habis minyak. aku dah banyak kali gak turun kereta kes lupa isi minyak ni... hahahaha.

Aiezza Sue said...

pernah!...sekarang, asal lampu minyak menyala jer, gabra cari petronas, fobia minyak kering,hehe

Amy J said...

nasib la hahahahaha. aduh, payah gitu

Supermodel

Google+ Followers

Pautan

Nota Kaki

Nota Kaki