Auto Feed Blog

Resepi Memikat Suami atau Isteri - Teh 3 Lapis

Tuesday, September 22, 2015 Fendi Rocka 6 Comments

Resepi Memikat Suami atau Isteri - Teh 3 Lapis

Resepi Memikat Suami atau Isteri - Teh 3 Lapis
Resepi Memikat Suami atau Isteri - Teh 3 Lapis


Ini adalah antara minuman kegemaran aku, selain kelihatan menarik, ianya juga mengahasilkan rasa yang adventurous bila bercampur di dalam mulut dan melalui rongga tekak. Pergh.

Cara Penyediaan Teh 3 Lapis


Kalau nak ikut senang dan mudah aku, ringkas je cara penyediaannya.


1. Masukkan gula melaka pekat
2. Masukkan ais
3. Masukkan susu cair
3. Masukkan teh pekat


Pastu...siap!

Resepi Memikat Suami atau Isteri - Teh 3 Lapis
Resepi Memikat Suami atau Isteri - Teh 3 Lapis

Resepi Memikat Suami atau Isteri - Teh 3 Lapis
Resepi Memikat Suami atau Isteri - Teh 3 Lapis

Resepi Memikat Suami atau Isteri - Teh 3 Lapis

Resepi Memikat Suami atau Isteri - Teh 3 Lapis
Resepi Memikat Suami atau Isteri - Teh 3 Lapis


* Foto-foto dari Google

Dijamin sedap dan tak perlu risau akan  mengalami anjing gila pulak selepas minum air tersebut. 

Tapi jangan minum selalu sangat, takut penyakit kencing manis/diabetes pulak yang terpikat.

You Might Also Like

6 comments:

Amanda Suria said...

Sib baik SA x minat campur2 mcm ni so x leh la pikat bakal somi...

Ummul Azkee said...

homboi...senang btul resepi nih..kihkihkih..

anajingga said...

wah senang je rupanya,tapi pernah buat gak FR suami kata tak sama pun :(

Hahaha. Amboii tetiba keluar anjing gila. Berlayer layer airnyaa. Selamat Hari Raya Aidiladha dari Nani :)

amvoiii.. dia pun pikat memikat dgn teh jugaaa.. hihihihiii.. tapi serius sedap teh 3 layer ni.. sebab rasa gula melaka tu unik kan.. :)

dalila said...

sedapnyeee..senang je buat..nk try laa..

Supermodel

Google+ Followers

Pautan

Nota Kaki

Nota Kaki