Auto Feed Blog

4 Pilihan Kos Perkahwinan

Wednesday, October 28, 2015 Fendi Rocka 8 Comments


4 Pilihan Kos Perkahwinan

You Might Also Like

8 comments:

careno said...

Sblm ni ramaaaai sgt yg terikutkan adat tp lately dah makin ramai sedar akan pembaziran tu kannn... itu pun sedar sbb kekangan kewangan... hehehe

Amanda Suria said...

mana yang wajib je ikut...

Sekarang kursus bukan RM80 lg...huhu

Alhaamdulillah..Along nampak, orang zaman sekarang dah mulai sedar akan perkara ni.... Harapnya, bukan setakat sedarlah... Semoga mereka adaptasinya juga dalam kehidupan...

cinta said...

A wedding or a marriage?
Tepuk kocek tanya dompet.

Mila Hilas said...

masing2 punya pendapat..mn nak ikut.hehe

dah kawin..terpilih adat la pulak.. hahahaha..tp xde lah berabis banyak pon.. yg penting tak berhutang.. buat yg termampu & nak jumpa sanak saudara&kawan2.. alhamdulillah..

Kalau ikut rukun, mudah je rupanya :D

Supermodel

Google+ Followers

Pautan

Nota Kaki

Nota Kaki