4 Pilihan Kos Perkahwinan


4 Pilihan Kos Perkahwinan

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

8 comments:

  1. Sblm ni ramaaaai sgt yg terikutkan adat tp lately dah makin ramai sedar akan pembaziran tu kannn... itu pun sedar sbb kekangan kewangan... hehehe

    ReplyDelete
  2. Alhaamdulillah..Along nampak, orang zaman sekarang dah mulai sedar akan perkara ni.... Harapnya, bukan setakat sedarlah... Semoga mereka adaptasinya juga dalam kehidupan...

    ReplyDelete
  3. A wedding or a marriage?
    Tepuk kocek tanya dompet.

    ReplyDelete
  4. masing2 punya pendapat..mn nak ikut.hehe

    ReplyDelete
  5. dah kawin..terpilih adat la pulak.. hahahaha..tp xde lah berabis banyak pon.. yg penting tak berhutang.. buat yg termampu & nak jumpa sanak saudara&kawan2.. alhamdulillah..

    ReplyDelete
  6. Kalau ikut rukun, mudah je rupanya :D

    ReplyDelete