Auto Feed Blog

Shahrul

Friday, October 16, 2015 Fendi Rocka 3 Comments

Masa kuliah dulu tuhan temukan aku dengan satu entiti yang bila ada orang tumpang bilik, dia paksa orang tu tidur di atas katil dia dan dia akan tidur di lantai, sekadar memetik satu contoh daripada yang lain-lain. Pesen melebihkan bahagia orang lain ni bukan macam tahi hidung boleh muncul setiap hari lepas bangun tido.

Entiti yang mudah memberi senyuman walau di saat kesukaran, menerima kawan tak kira keji dan buruk mana, menutup aib kawan-kawan seperti aib sendiri, mulut dia amat susah nak sebut benda tak baik pasal orang lain.

Bagai cerita bagi orang selipar tuhan bagi kasut, aku percaya tuhan takkan terlepas pandang mencurah bahagia kepada kawan aku ni walau di mana dia berada. Terima kasih kerana ada pada suatu masa itu, ketika orang lain tiada. 

Selamat Pengantin Baru

You Might Also Like

3 comments:

aswaleyla said...

bgus shahrul ni.

Ummul Azkee said...

Bahagiakan dan dahulukan orang lain..maka kau pun pasti bahagia.. :)

Amy J said...

tiba-tiba je ada reference tu. adudud. macam tu rupanya Shahrul. hahahahahahhaha. tapi rasanya shahrul kita kenal kerek skit kot

Supermodel

Google+ Followers

Pautan

Nota Kaki

Nota Kaki