Auto Feed Blog

Berkawan Biar 1000

Friday, January 08, 2016 Fendi Rocka 4 Comments


Setelah beberapa hari bercuti untuk menguruskan persekolahan anaknya di Tahun 1, R kembali ke pejabat. Menurut ceritanya, semua berjalan dengan lancar terutamanya dari aspek pengangkutan pergi balik dari sekolah pagi dan sekolah petang. Soal makan,mandi dan pakaian pun tak menjadi isu sangat.

Sebenarnya perkara jadi mudah apabila anaknya dah berkawan. Bila dah berkawan, anaknya mungkin tak rasa keseorangan dan lebih seronok. Bak kata Flizzow dalam sebuah lagu yang dikatakan sinopsis hidupnya,bila lapar semua makan mi segera,lapan orang naik dua kancil pun tetap semua senang hati, siap ada yang tidur di lantai, kalau tak silap ada yang tidur kat pantai.

Maka, R pun senang hatilah dia ke pejabat hari ni sebab anak tak banyak karenah.

Cuma soalan aku je yang membuat dia sedih sikit.

"Cikgu lawa tak?"

R tak memberi jawapan, sekadar mencebik kecewa.

cikgu lawa
Contoh cikgu lawa


You Might Also Like

4 comments:

YB Shehan said...

hahaha. lirik joe flizo tu bikin gua senyum petang ni. bahahahaha

apa punya soalan daaa...
hehehehee.. sabor je lah R..! :p

Ummul Azkee said...

Ahaahhahaha...ok la juga kte pun sbb anak senang bkwn.

irra yyan said...

Tak penting pon soalan tu

Supermodel

Google+ Followers

Pautan

Nota Kaki

Nota Kaki