Auto Feed Blog

Babi

Saturday, February 20, 2016 Fendi Rocka 8 Comments

Babi


Aku baru lepas tengok cerita bertajuk 3 Meters Above The Sky. Tentang seorang perempuan cun di sebuah bandar, dilahirkan dalam keluarga yang kaya,  pergi kolej pun dengan kereta mewah dan rumah jangan cerita..kurang-kurang mesti ada sorang satu televisyen.

Cuma walaupun hidup secara elit, kawan-kawan kat kolej semua panggil dia Babi. Eh Babi jom pergi makan. Eh Babi malam ni nak parti kat mana. Eh Babi..kau ni Babi lah. Bukan saja kawan, cikgu pun panggil dia Babi. Malahan adik dan kaum keluarga dia pun semua panggil dia Babi. 

Sampailah satu hari dia berjumpa dengan seorang lelaki tampan (jarang filem takde lelaki tampan), lelaki ni kalau kat Malaysia kita panggil Mat Rempit, seorang yang tak serius dengan hidup, dikelilingi oleh kawan-kawan yang sering buat kacau dan liar.

Walaupun begitu,si tampan tetap macam menginginkan si gadis cun tadi. Nak tahu apa lelaki tampan ni panggil dia? Babi. Dia pun panggil si gadis sebagai Babi, meski mahu mengorat, tapi tetap memanggil dia Babi. Cuba kau nak mengorat awek cun, hai Babi, boleh bagi nombor telefon tak Babi, mesti kau dah kena ludah ye tak 

Tapi gadis ni tak ludah pun, marah pun tak. Sebab nama dia memang Babi dan Babi bukanlah bermaksud khinzir ni Sepanyol. Nenas di Malaysia jugak bukan bermaksud buah nenas di Sepanyol..nenas di sepanyol adalah berlainan sama sekali,orang lah yang cakap, aku pun tak google image lagi.










Dah google?

You Might Also Like

8 comments:

Belum google

Mila Hilas said...

mls r nak gugel

cinta said...

Babi yg cun.
Dlm bhs arab pn ada babi.
Tp maksud dia 'aku nyer pintu'

Ummul Azkee said...

tak lah goggle...nanti kleuar color pink.muahaha

Pha Is said...

dah gugel image dah sblom ni.. hahaha.. lepas ni mohon ajar anak2 eja nanas dengan betol yer.. bukan nenas..

apa citer ni sebenarnya...??
adoiiii.. pening...!

banyak sangat sebut Babi hari ni..
mohon FR bertanggungjawab...!!

:p

Suriaamanda said...

pening akak baca,banyak nau Babinya..malas nak google

abg ondi carutttt hahaha *call polis

Supermodel

Google+ Followers

Pautan

Nota Kaki

Nota Kaki