Auto Feed Blog

Kek Hari Jadi

Friday, September 09, 2016 Fendi Rocka 5 Comments






Aku memang tak minat makan kek, atau lebih tepat lagi, selalunya aku tak suka kek harijadi, atau kalau nak tambah lagi bagi jelas, setakat ni memang jarang aku makan kek hari jadi yang aku suka.

Biasa kek yang aku suka adalah kek yang aku beli sendiri. Logiklah kan gitu. Sementara kek hari jadi biasanya dibeli untuk ritual sahaja, sekadar untuk mata.

Kebiasaannya juga, bila kek hari jadi dah dipotong dan diagihkan kepada orang, tentunya tak sporting kalau kita menolak, biasanya aku akan terima dan acah-acah makan sekali ada dua kali, kalau larat aku acah-acah lah sampai 3-4 kali.

Ada jugak yang aku amik, pastu aku buang terus bila tak ada yang perasan. Memang kurang minat makan kek, atau lebih tepat lagi, selalunya aku tak suka kek harijadi, atau kalau nak tambah lagi bagi jelas, setakat ni memang jarang aku makan kek hari jadi yang aku suka.

You Might Also Like

5 comments:

Zhi said...

Selamat hari jadi ..
Bersyukurlah sebab komen ni tak datang bersama dengan KEK.

cinta said...

Kat hostel dulu ada member buat bday party tp takde kek. Dia ganti dgn piza. Reformasi yg bagus.

selamat hari lahir.
hari lahir tak semestinya dapat kek.
akupun tak suka kek sebenarnya.



http://blogeskey.blogspot.my/

kek tak bersalah...!

:p

Fendi Rocka said...

@Cinta, untuk hari jadi aku pun tak minat nak kek-kek..tapi masih dalam impian yang paling dalam untuk sambut birthday kat karaoke.kehkeh

Supermodel

Google+ Followers

Pautan

Nota Kaki

Nota Kaki