Makan Sedap




Perempuan bila tetiba nak makan sedap be like:


" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab tension kat ofis"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab minggu depan puasa"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab minggu lepas puasa"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab ada kedai baru"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab gaji dah masuk tadi"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab gaji baru masuk minggu lepas"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab esok dah nak gaji"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab esok birthday saya"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab tadi hujan"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab minggu lepas birthday saya"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab hari ni hari kebangsaan/ hari wanita/ hari kidal/ hari kanak-kanak/ hari oku / hari isnin selasa rabu khamis dan lain-lain"


Senang macam ni lah, nak makan sedap makan je la, anggaplah itu selera dan kehendak sendiri, tak payah sampai nak puncakan segala, sampai semut nak bertelur pun tiba-tiba boleh buat anda nak makan sedap-sedap. 

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 comments:

  1. makan sedap memang best. lagi lagi makan percuma

    salam aidil adha

    ReplyDelete
  2. adehhh..
    aku terasa...!

    hahahahaha... siot arr..
    *penat tau fikir ALASAN nak makan sedap tu.. ingat senang ke..!! hahahahaha..*


    .

    ReplyDelete