Auto Feed Blog

Makan Sedap

Sunday, September 11, 2016 Fendi Rocka 3 Comments




Perempuan bila tetiba nak makan sedap be like:


" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab tension kat ofis"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab minggu depan puasa"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab minggu lepas puasa"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab ada kedai baru"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab gaji dah masuk tadi"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab gaji baru masuk minggu lepas"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab esok dah nak gaji"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab esok birthday saya"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab tadi hujan"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab minggu lepas birthday saya"

" Haa hari ni nak makan sedap-sedap sebab hari ni hari kebangsaan/ hari wanita/ hari kidal/ hari kanak-kanak/ hari oku / hari isnin selasa rabu khamis dan lain-lain"


Senang macam ni lah, nak makan sedap makan je la, anggaplah itu selera dan kehendak sendiri, tak payah sampai nak puncakan segala, sampai semut nak bertelur pun tiba-tiba boleh buat anda nak makan sedap-sedap. 

You Might Also Like

3 comments:

biasalah tu.

aRz MoHa said...

makan sedap memang best. lagi lagi makan percuma

salam aidil adha

adehhh..
aku terasa...!

hahahahaha... siot arr..
*penat tau fikir ALASAN nak makan sedap tu.. ingat senang ke..!! hahahahaha..*


.

Supermodel

Google+ Followers

Pautan

Nota Kaki

Nota Kaki