7 Hari Mencintaiku

Tadi aku tengok drama waktu maghrib, bukan main Pak Samad jerkah bini dia kaw-kaw, ini bukan jerkah suara semata, tapi isi yang terkandung dalam jerkahan dia tu seakan menyucuk-nyucuk, ini barulah sedap tengok drama ye dak. Di dalam Pak Samad, aku dapat lihat diri aku. (Dramatik tak?)
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

9 comments:

  1. Cer citer apa isi jerkahan pak samad.

    ReplyDelete
  2. hahaha..tengah bayangkan dalam Pak Samad...

    ReplyDelete
  3. Mencintaimu, sedalam-dalam hidupku. Meskipun engkau hanya kekasih gelapkuuuuu...(saja nak nyanyi untuk tambahkan kesan dramatik)

    ReplyDelete

  4. Cinta said....
    Cer citer apa isi jerkahan pak samad.

    >>>>awak tu yang berlagak, nabi ampunkan ummat awak tu bukan siapa2, lebih sudu dari kuah, apa hak awak


    kisah_earty said...

    hahaha..tengah bayangkan dalam Pak Samad...

    >>>> baiklah


    Zhi said...

    Mencintaimu, sedalam-dalam hidupku. Meskipun engkau hanya kekasih gelapkuuuuu...(saja nak nyanyi untuk tambahkan kesan dramatik

    >>>>kau ni dah salah lirik

    Inani Hazwani said...

    Hahahah! Kemainn eh abang FR.

    >>>>sorrylah terbawak-bawak

    ReplyDelete
  5. Hahaha hadoii.. bahaya tu.. ekeke.. btw lea singgah sini.. terbaiklah nama blog.. NOta Purba.. hiks.. ;)

    ReplyDelete
  6. xpernah tgk drama 7hari mencintaiku so xthu nak kata dramatik ke apa

    ReplyDelete
  7. Akak dh baca novel ni..cuma part drama je x ikut sgt..dh tau dh kesudahannya

    ReplyDelete
  8. heee .. agak lambat nak komen post nie .. tapi bila pak samat marah tu mmg awesome .. suka tgk .. lagi2 bila dia marah mak leha heee

    ReplyDelete