Auto Feed Blog

7 Hari Mencintaiku

Wednesday, December 14, 2016 Fendi Rocka 9 Comments

Tadi aku tengok drama waktu maghrib, bukan main Pak Samad jerkah bini dia kaw-kaw, ini bukan jerkah suara semata, tapi isi yang terkandung dalam jerkahan dia tu seakan menyucuk-nyucuk, ini barulah sedap tengok drama ye dak. Di dalam Pak Samad, aku dapat lihat diri aku. (Dramatik tak?)

You Might Also Like

9 comments:

cinta said...

Cer citer apa isi jerkahan pak samad.

kisah_earty said...

hahaha..tengah bayangkan dalam Pak Samad...

Zhi said...

Mencintaimu, sedalam-dalam hidupku. Meskipun engkau hanya kekasih gelapkuuuuu...(saja nak nyanyi untuk tambahkan kesan dramatik)

Hahahah! Kemainn eh abang FR.

Fendi Rocka said...


Cinta said....
Cer citer apa isi jerkahan pak samad.

>>>>awak tu yang berlagak, nabi ampunkan ummat awak tu bukan siapa2, lebih sudu dari kuah, apa hak awak


kisah_earty said...

hahaha..tengah bayangkan dalam Pak Samad...

>>>> baiklah


Zhi said...

Mencintaimu, sedalam-dalam hidupku. Meskipun engkau hanya kekasih gelapkuuuuu...(saja nak nyanyi untuk tambahkan kesan dramatik

>>>>kau ni dah salah lirik

Inani Hazwani said...

Hahahah! Kemainn eh abang FR.

>>>>sorrylah terbawak-bawak

Lea Azleeya said...

Hahaha hadoii.. bahaya tu.. ekeke.. btw lea singgah sini.. terbaiklah nama blog.. NOta Purba.. hiks.. ;)

Nik Ainaa said...

xpernah tgk drama 7hari mencintaiku so xthu nak kata dramatik ke apa

Amanda Suria said...

Akak dh baca novel ni..cuma part drama je x ikut sgt..dh tau dh kesudahannya

lyana ishak said...

heee .. agak lambat nak komen post nie .. tapi bila pak samat marah tu mmg awesome .. suka tgk .. lagi2 bila dia marah mak leha heee

Supermodel

Google+ Followers

Pautan

Nota Kaki

Nota Kaki