Auto Feed Blog

Hobi Murah

Saturday, May 13, 2017 Fendi Rocka 4 Comments

HOBI MURAH

Aku sebenarnya simple je orangnya, hobi aku dari kecik adalah baca suratkhabar.

Kadangkala kertas suratkhabar yang balut nasi lemak pun aku baca.

Pernah sekali tu aku kena beli nasi lemak dua bungkus, gara-gara nak dapatkan sambungan cerita dari bungkusan yang pertama. 

Susah juga nak baca sebab dah kena sambal.

You Might Also Like

4 comments:

Lea Azleeya said...

hehehe comel sgt hobinyeee tu..

cinta said...

Agaknya mak cik nasi lemak tu saja buat camtu. Pandai mak cik tu.

Dedaun Comel said...

Menarik hobi juga awak ni.. sampai yang kat nasi lemak pun abis dibaca :D

Eeca Shyaa said...

sambil makan nasi lemak sambil membaca kan hihihi

Supermodel

Google+ Followers

Pautan

Nota Kaki

Nota Kaki