Hobi Murah

HOBI MURAH

Aku sebenarnya simple je orangnya, hobi aku dari kecik adalah baca suratkhabar.

Kadangkala kertas suratkhabar yang balut nasi lemak pun aku baca.

Pernah sekali tu aku kena beli nasi lemak dua bungkus, gara-gara nak dapatkan sambungan cerita dari bungkusan yang pertama. 

Susah juga nak baca sebab dah kena sambal.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 comments:

  1. hehehe comel sgt hobinyeee tu..

    ReplyDelete
  2. Agaknya mak cik nasi lemak tu saja buat camtu. Pandai mak cik tu.

    ReplyDelete
  3. Menarik hobi juga awak ni.. sampai yang kat nasi lemak pun abis dibaca :D

    ReplyDelete
  4. sambil makan nasi lemak sambil membaca kan hihihi

    ReplyDelete